پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي
4389
-
الف
+

سه جشنواره بین‌المللی دیگر در انتظار «فرزندان»

فیلم «فرزندان» به کارگردانی یاسر طالبی در سه جشنواره بین‌المللی شرکت می‌کند.

فیلم «فرزندان» در سه جشنواره بین المللی در ماه‌های آگوست و سپتامبر حضور خواهد داشت.

به گزارش آی‌فیلم، فیلم تلویزیونی «فرزندان» به کارگردانی یاسر طالبی و تهیه کنندگی میترا روحی منش، در ادامه حضورهای بین المللی در ۳ جشنواره جهانی در ماه‌های آگوست و سپتامبر به نمایش در خواهد آمد.

لازم به ذکر است، این فیلم تولید شبکه استانی مازندران است.

«فرزندان» نخست در تاریخ هفتم تا نهم آگوست در هفتمین دوره جشنواره Nišville Movie Summit صربستان حضور خواهد داشت.

سپس یکم تا نهم سپتامبر در چهاردهمین دوره جشنواره salento film festival ایتالیا به رقابت می‌پردازد. در نهایت، ۲۴ تا ۳۰ سپتامبر در دومین دوره جشنواره Rivne International Film Festival Dream City اوکراین ادامه حضور بین المللی خود را تکمیل می‌کند.

فیلم «فرزندان» پیش از این جوایزی را از جشنواره‌های پمبروک تاپارلی (بهترین فیلم)، ریل روز آواردز (بهترین فیلم)، آکولید گلوبال (بهترین فیلم)، فستیوال فیلم یاس (بهترین بازیگر)، فرانکلین کانتی (بهترین بازیگر)، لانگ لیف کارولینا (بهترین فیلم) و کارولینای شمالی (بهترین کارگردانی) دریافت کرده است.

گفتنی است، «فرزندان» بیش از ۵۰ حضور بین المللی را در کارنامه خود ثبت کرده است.

بازیگران این فیلم عبارتند از حسن رستمانی، ویکتوریا لوشنیکووا، حسین میرزاقلی، مهرتاش سعیدی، پگاه کاکاسلطانی و هانیه جهان شاهلویی

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: زندگی بی‌دغدغه یعقوب و همسرش که با گرمای عشق یکدیگر به آرامش رسیده است با بی‌خبری از تنها پسرشان فرخ که برای ادامه تحصیل به خارج از کشور مهاجرت کرده است، دگرگون می‌شود. یعقوب در پی یافتن نشانی از پسرش سفری اودیسه‌وار را تجربه می‌کند.

م ه / س م

نظر شما
ارسال نظر